September 03, 2007

Intro

ဒီ Blog ေလးကေတာ့ ပထမဆံုးေရးျဖစ္တဲ့ Blog ေလးပါပဲ။ ဒီလိုေရးခ်င္တာေတာ့ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ခုမွသာ ရုပ္လံုးေပၚလာ တာပါ။ ေက်းဇူးတင္ရမယ့္သူေတြကေတာ့ ကၽြန္မဖတ္မိတဲ့ Blog တိုင္းက Blogger ေတြပဲေပါ့။ ေနာက္ Why do we blog Seminar ပါ။ (ေနာက္ သိပ္မရင္းႏွီးေပမဲ့ ကၽြန္မ အားမနာ ပါးမနာ ဒုကၡေပးေနတာကို မဆီမဆိုင္ခံေနရတဲ့ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ကိုလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ ရမွာပါ။)

တကယ္တမ္းေတာ့ ကၽြန္မက သာမန္ user တစ္ေယာက္ပါပဲ။ Internet ကိုေတာင္သံုးျဖစ္တာ မၾကာေသးပါဘူး။ Technical ပိုင္းလည္း နားမလည္၊ Software ေတြအေၾကာင္းလည္းမသိ၊ ဘာမွလည္းမတတ္ေတာ့ ဘာကိုေရးရမယ္ဆိုတာေတာင္ မသိပါဘူး။ Zawgyi keyboard Installer ကိုေတာင္ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လေလာက္ကမွ စမ္းတ၀ါး၀ါးသိလာတာပါ။

ကဲ… ဒီေတာ့ ကၽြန္မ ဘာေတြေရးမလဲ။ ခံစားခ်က္ေတြ၊ စိတ္ကူးေတြကိုပဲ dairy သေဘာမ်ိဳးေလးေရးမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မလည္း Challenge လုပ္ထားပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ တိုးတက္မႈကိုေပါ့။ ဒီBlog ေလးကို လာဖတ္တဲ့သူ တခုခုရသြားဖို႔ အတြက္ဆိုရင္ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ အမ်ားႀကီးေလ့လာရမယ္ေလ။ ဘယ္ေလာက္တိုးတက္ လာမလဲ ဆိုတာ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္ပါတယ္။

ဒီႏွစ္ (2007) မွာ ကၽြန္မ စိတ္ဓာတ္ေတြေတာ္ေတာ္က်ေနပါတယ္။ ကၽြန္မအတြက္ ကံမေကာင္းတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ လို႔ဆိုရမွာေပါ့။ စာအုပ္ဖတ္ရင္ေတာင္ ေခါင္းထဲဘာမွမ၀င္ပါဘူး။ ဒါ negative အေျခအေနဆိုတာ ကၽြန္မသိပါတယ္။ ဒါကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔ ကၽြန္မ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ ဒီ Blog ဟာ လည္း ကၽြန္မႀကိဳးစားမႈ တစ္ခုလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။

ကၽြန္မရဲ႕ Internet သံုးခ်ိန္ဟာ တစ္လမွာ နာရီ(၂၀)ထက္ မပိုတာမို႔လို႔ ေန႔တိုင္း Update မျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားသြားပါ့မယ္။

No comments: