December 15, 2008

Love and Me

 

အခ်စ္။ ပိုင္ဆိုင္ျခင္း၊ စြန္႔လႊတ္္အနစ္နာခံျခင္း၊ ေပးဆပ္ျခင္း၊ ရယူျခင္း၊ အဓိပၸါယ္ေပါင္းမ်ားစြာ။ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ ခပ္ေ၀းေ၀းက ၾကယ္တစ္ပြင့္သာ ျဖစ္ပါသည္။

 

ဆယ္ေက်ာ္သက္အခ်ိန္မွာ ၾကံဳဆံုခဲ့ရတဲ့ အခ်စ္ေတြဟာ ရင္ခုန္စရာအေကာင္းဆံုး၊ အျဖဴစင္ဆံုး၊ မေမ့ႏိုင္ဆံုး၊ တန္ဖိုးအရွိဆံုးလို႔ ဆိုစမွတ္ရွိၾကပါသည္။ ကၽြန္မအတြက္ေရာ.. အဲဒီအခ်ိန္က ကၽြန္မဘာလုပ္ေနခဲ့့ပါလိမ့္။ ရင္ခုန္သေယာင္ ရွိဖူးေကာင္းရွိဖူးခဲ့လိမ့္မည္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ၀မ္းနည္းစရာေကာင္းလွစြာ ကၽြန္မမွာ အမွတ္ရစရာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးရွိမေနပါ။

 

ေတာ္ရံုတန္ရံု အစြမ္းအစေလာက္နဲ႔ အခ်စ္ဆိုေသာ အရာသည္ ကဗ်ာမ်ား၊ စာမ်ား၊ သီခ်င္းမ်ား၊ ေနရာတိုင္းတြင္ ေနရာယူႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ အမွန္တကယ္အစြမ္းထက္မည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။ ထိုအခ်စ္ေၾကာင့္ပင္ ေအာင္ျမင္တတ္ၾကသည္။ ထိုအခ်စ္ေၾကာင့္ပင္ က်ရႈံးတတ္ပါေသးသည္။ အဆိုမ်ားအရ ခ်ိဳၿမိန္မႈ၊ ခါးသီးမႈ၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ၊ နာက်င္မႈ ဆန္႔က်င္ဘက္အရသာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေပးစြမ္းတတ္ပါေသးသည္။ အခ်စ္ဆိုတာ ဘ၀တစ္ခုလံုးမဟုတ္ေပမယ့္ အေရးၾကီးဆံုး အစိတ္အပိုင္းထဲတြင္ ပါ၀င္မည္မွာေသခ်ာပါသည္။

 

မည္သို႔ပင္ဆိုေစ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ အနားပင္ မသီႏိုင္ေသာ အရာမွ်သာျဖစ္ပါသည္။ ရင္ခုန္ျခင္း၊ လြမ္းေမာျခင္း အစရွိတဲ့ ခံစားခ်က္အားလံုးသည္ အခ်စ္ဆိုေသာအရာႏွင့္တြဲဖက္ပစၥည္းမ်ားျဖစ္သည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း ကၽြန္မအတြက္ အခ်စ္နဲ႔ တြဲလ်က္ပါသည္က တစ္မ်ိဳးတည္းသာ ရွိပါသည္။ ထိုအရာသည္ ေငးၾကည့္ျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ အခ်စ္ကို ကၽြန္မအနားေရာက္လာေစရန္ မဖိတ္ေခၚဖူးပါ။ သူ႔အလိုအေလ်ာက္လည္း တံခါးလာမေခါက္ဖူးပါ။ သူဘာသာေန၍ ကၽြန္မဘာသာ ေ၀းေ၀းက ေငးၾကည့္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ အားက်စြာျဖင့္လည္း ေငးၾကည့္ဖူးပါသည္။ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖင့္လည္း ေငးၾကည့္ဖူးပါသည္။ ေငးၾကည့္ရံုမွတပါး ဘာကိုမွ မလုပ္ခ်င္ပါ။ ယခုအတိုင္းသာ ေငးရံုေငးခ်င္ပါသည္။

 

ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မအတြက္ အခ်စ္သည္ ခပ္ေ၀းေ၀းတြင္ ေတာက္ပေနေသာ ၾကယ္တစ္ပြင့္သာ ျဖစ္ပါသည္။

No comments: