October 30, 2007

My Star

ကၽြန္မခ်စ္ေသာ ၾကယ္ေလးတစ္လံုးရွိပါသည္။ ကၽြန္မပိုင္ဆိုင္ေသာ ၾကယ္ေတာ့မဟုတ္ပါ။ ခပ္ေ၀းေ၀းတြင္ လင္းလင္းေလးလက္ေနေသာ ၾကယ္ေလးသာျဖစ္ပါသည္။

ထူးခၽြန္ေသာ၊ လူသိမ်ားေသာ၊ လင္းလက္ေသာ၊ တန္ဖိုးႀကီးေသာ၊ ပိုင္ရွင္ရွိေသာ ၾကယ္ေပါင္းမ်ားစြာထဲကမွ ကၽြန္မ၏ၾကယ္ေလးကို မရွာေဖြဘဲ ေတြ႔ရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ၾကယ္ေလး၏ အတၳဳပတၱိ၊ ဇာတ္ေၾကာင္း၊ ပိုင္ရွင္ရွိျခင္း၊ မရွိျခင္း ဘာဆိုဘာကိုမွ ကၽြန္မမသိခဲ့ပါဘူး။ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရံုျဖင့္ ၾကည္ႏူးရျခင္းတစ္ခုတည္းႏွင့္ပင္ ကၽြန္မ၏ၾကယ္အျဖစ္သတ္မွတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ၾကယ္ေလး၏ မာန၊ အတၱ၊ လင္းလက္မႈ၊ အားလံုးကို ကၽြန္မခ်စ္ပါသည္။ ကၽြန္မတြင္ ကၽြန္မခ်စ္ေသာၾကယ္ေလးတစ္လံုး ရွိတယ္ဆိုေသာ အသိတစ္ခုႏွင့္ပင္ အဓိပၸာယ္ရွိေနပါသည္။ ငံု႔ၾကည့္မွသာ ျမင္ႏိုင္မယ့္ ကၽြန္မကို ၾကယ္ေလးငံု႔ၾကည့္ျခင္း၊ မၾကည့္ျခင္းက အေရးမပါပါ။ ၾကယ္ေလးကို ထိကိုင္ၾကည့္ဖို႔လည္း စိတ္ကူးမရွိပါ။ အားက်တဲ့စိတ္နဲ႔ ခပ္ေ၀းေ၀းက ၾကည့္ေနရျခင္းကိုပင္ ကၽြန္မေက်နပ္ပါသည္။
အလြန္ရွားပါးေသာ တခါတခါမွာေတာ့ ၾကယ္ေလးနားေရာက္ခ်င္ေသာ အတၱေလးတစ္ခုႏွင့္ပင္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ၾကယ္တစ္လံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခ်င္ဖူးပါသည္။ ဒါေပမယ့္ နီးကပ္လြန္းလွ်င္ လင္းလြန္းမွာစိုးေသာေၾကာင့္ရယ္၊ အနားေရာက္သြားလွ်င္ အျပစ္ေတြ၊ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြ ျမင္လာႏိုင္တဲ့ သေဘာကုိသိလြန္းေသာေၾကာင့္ရယ္ အဲဒီအတၱေလးက ျပန္ျပန္ေပ်ာက္သြားတတ္ပါသည္။ ကၽြန္မက ကၽြန္မ၏ၾကယ္ေလးကို ဘာအျပစ္မွ မျမင္လိုဘဲ၊ လင္းလင္းေလးလက္ေနျခင္းကိုသာ ျမင္္လိုပါသည္။ ခပ္ေ၀းေ၀းကသာၾကည့္လိုသည္။

ဒါေၾကာင့္............. ကၽြန္မတြင္ ၾကယ္တစ္လံုးရွိသည္။ ဒါ့ထက္ပို၍... ေမာ့ၾကည့္ရင္းပင္ရင္ခုန္ရေသာ ၾကယ္တစ္လံုးရွိသည္။

4 comments:

Anonymous said...

Right, same to me. If we knew more, we could suffer more cause no one can be perfect. That's why let's allow our stars to shine in the sky. :)

Anonymous said...

Yeah,
Of course, let's allow our stars to shine themselves.

Anonymous said...

Ma Ma Hsu, let me tell you. For me, I think we shouldn't keep our feeling. It makes us trouble. We sometimes descriptive our mind to know. Wishing you to be happy with your shining star.

ၿဖိဳးေဝတိုး said...

Hello sis...i love this article..
i have same feeling as this article...hello it u want to be fri with me..plz add me xymass@gmail.com...i wish to have any good fri..