October 30, 2007

Lovely Sunday

ျပီးခဲ့တဲ့တနဂၤေႏြက ေရႊတိဂံုဘုရားအေရွ႕ဘက္မုခ္မွာရွိတဲ့ မဂၤလာဗ်ဴဟာမွာ (၉၁)ႀကိမ္ေျမာက္ ေသြးလွဴဒါန္းပြဲရွိပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း လွဴမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ သြားပါတယ္။ အစ္မတစ္ေယာက္က စေနေန႔ကတည္းက Register လုပ္ေပးၿပီး၊ ကၽြန္မကိုလည္း လာေစာင့္ေပးပါတယ္။ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ရင္ေတာ့နည္းနည္းခုန္တယ္ေပါ့။ တနဂၤေႏြ ေန႔လည္ (၁၂)ခြဲေလာက္ ဗဟန္း(၃)လမ္း ကားမွတ္တိုင္ကေနေလွ်ာက္လာတဲ့လမ္းတေလွ်ာက္ လက္ဖ်ံမွာ ပလာစတာကပ္ထားတဲ့ သူေတြကို အားက်တဲ့မ်က္လံုးနဲ႔ ၾကည့္ၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ေပါ့။ ဒါေပမယ့္.............. ေဟမိုဂလိုဗင္လည္း စစ္ေရာ မျပည့္ပါတဲ့ေလ။ လွဴလို႔မရေသးဘူးတဲ့။ ကၽြန္မက ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ လံုး၀လွဴလို႔ရမယ္ပဲ တြက္ထားတာေလ။ (က်န္းမာေရးကလည္း ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ကိုး။) ပထမဆံုး ပြဲဦးထြက္ အေတြ႔အႀကံဳကေတာ့ သင္းေနတာပါပဲ။ လိုက္ေပးတဲ့ အစ္မကိုလည္း ေတာ္ေတာ္အားနာသြားပါတယ္။ ေသြးလွဴတာလိုက္ေပးတာေရာ၊ မလွဴရေတာ့ ဘုရားေပၚတက္ၿပီး၊ ကၽြန္မေလကန္တာ နားေထာင္ေပးတာေရာေပါ့။ (ဟဲ ဟဲ.. လာဖတ္မယ္ဆိုတာ သိလို႔ ဖားေနတာပါ။)
ေနာက္တစ္ႀကိမ္ေတာ့ လွဴျဖစ္ေအာင္လွဴမယ္လို႔။

No comments: