January 07, 2008

Dairy

ေန႔တိုင္းမနက္(၄)နာရီခြဲမွာ ေရအခ်ိဳးေကာင္းလို႔ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ပတ္ေက်ာ္ကစ အဆုတ္အေအးပတ္လို႔ ေခ်ာင္းတဟြပ္ဟြပ္ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ 2008 New Year Night ကိုလည္း ေခ်ာင္းဆိုးရင္းနဲ႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရပါတယ္။ စိတ္ကသိကေအာက္အျဖစ္ရဆံုး ေ၀ဒနာေတြထဲမွာ ေခ်ာင္းဆိုးတာနဲ႔ ႏွာေစးတာကထိပ္ဆံုးကပဲ။ စာသင္ေနရင္လည္း သူမ်ားကိုအားနာရ၊ ကားစီးရင္လည္းေဘးလူကိုအားနာရ၊ အျပင္ကလည္းမထြက္လို႔မရ။ ေတာ္ေတာ္ကသိကေအာက္ပါ။ ေနာက္ သိၾကတဲ့အတိုင္း ေခ်ာင္းဆိုးေပ်ာက္ေအာင္ေသာက္ရတဲ့ေဆးေတြက အိပ္ေအာင္လုပ္ထားတာခ်ည္းပဲ။

ေခ်ာင္းဆိုးရလြန္းလို႔ ပင္ပန္းတာေရာ၊ ေဆးေသာက္ၿပီး မအိပ္ရလို႔ လူႏုန္းတာေရာ၊ ေပါင္းၿပီး ေခါင္းေတြက လံုး၀မၾကည္ေတာ့ပါဘူး။ ညဘက္ အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ စားေသာက္အ၀တ္အစားလဲၿပီး၊ စာေရးမယ္၊ စာက်က္မယ္ဆိုတာနဲ႔ ဘယ္လိုမွမခံႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အိပ္တာပဲ။ ဒါနဲ႔ပဲ စာမက်က္ျဖစ္လို႔ စာေႂကြးေတြ မ်ားလာတယ္။ Blog အတြက္လည္း အသစ္ေတြဘာမွမတင္ျဖစ္ဘူး။ လာလည္ၾကတဲ့ သူေတြအားလံုးက ိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အတင္းေခၚလို႔လာရတဲ့သူေတြေကာ၊ ဟိုလိုလို ဒီလိုလိုနဲ႔ေရာက္လာတဲ့သူေတြေရာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မ Blogကိုလာတဲ့သူေတြက ကၽြန္မနဲ႔ရင္းႏွီးတဲ့သူေတြခ်ည္းပါပဲ။ တခါတေလ ကၽြန္မႀကိဳက္တဲ့ Blog ေတြဆီသြားရင္း အဲဒီက Blogger ေတြက ကၽြန္မဆီျပန္လာလည္တာေတြ႔ရရင္လည္း ၀မ္းသာရတာေပါ့။ ကၽြန္မတင္တဲ့ Post ေတြအတြက္လည္း Comment (၂)ခုပဲရဖူးပါတယ္။ Comment ေပးသြားရေလာက္ေအာင္လည္း မထိုက္တန္ေသးပါဘူး။

ၿပီးခဲ့တဲ့ Dec ကကၽြန္မတင္ထားတဲ့ ေစာေ၀ရဲ႔ "သိမ္းမယ္" ဆိုတဲ့ ကဗ်ာေလးကို ကိုညီလင္းဆက္က သူ႔Blog မွာတင္ေပးထားတာေတြ႔ရေတာ့ အရမ္း၀မ္းသာပါတယ္။ ေနာက္ ကိုညီလင္းဆက္Blog ကေန link ရၿပီး၊ "သိမ္းမယ္" ကိုႀကိဳက္တယ္လို႔ေျပာတဲ့အျပင္ ကၽြန္မရဲ႔ Love and Dream ကို link လုပ္ထားေပးတဲ့ ကိုမ်က္လံုး ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ Love and Dream ဆိုတဲ့ အိမ္မက္ေလးကို ေရးလိုက္၊ ေရးထားတဲ့ notepad ကိုနေမာ္နမဲ့နဲ႔ Delete လုပ္မိလိုက္နဲ႔။ သံုးခါတိတိျပန္ေရးရတဲ့ post ပါ။

ဟိုလိုလို ဒီလိုလိုက ကၽြန္မေရးခ်င္ ေျပာခ်င္တာကို ကၽြန္မရဲ႔စိတ္အာဟာရအတြက္ ကိုယ့္ဘာသာ ဟိုလိုလိုဒီလိုလိုနဲ႔ ေရးထားတာပါ။ ဗဟုသုတ၊ နည္းပညာ၊ ဘာမွပါမယ္မထင္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ အခ်ိန္ေပးၿပီး ဖတ္တဲ့သူ႐ွိရင္ပဲ ေက်နပ္ပါတယ္။
ကဲ.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ 2008 မွာ ကၽြန္မရဲ႔ ဟိုလိုလိုဒီလိုလိုေလးကို လူလားေျမာက္လာေအာင္ ႀကိဳးစားပါဦးမယ္။ ။


No comments: