January 07, 2008

Birthdays

ေမြးေန႔ေတြက ကၽြန္မအေလးထားတဲ့ေန႔ေတြပါပဲ။ ကၽြန္မရဲ႔ ေမြးေန႔တိုင္းကိုလည္းဘယ္သူကမ်ား အမွတ္ရပါ့မလဲလို႔ ရင္တခုန္ခုန္နဲ႔ေစာင့္ရသလို ကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူေတြရဲ႔ ေမြးေန႔ေတြကိုလည္း မွတ္မိေအာင္ႀကိဳးစားပါတယ္။

အခု ကၽြန္မအသက္ (၂၂)ႏွစ္အထိ ျဖစ္သန္းခဲ့ရသမွ် ကၽြန္မေမြးေန႔ေတြေရာ၊ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႔ေမြးေန႔ေတြမွာပါ သမ႐ိုးက်အတိုင္း ေမြးေန႔႐ွင္က တစ္ေနရာရာမွာ တစ္ခုခုေကၽြးမယ္။ ေနာက္လက္ေဆာင္ေတြေပးၾကမယ္။ စိတ္ပါပါမပါပါေပါ့။ ဒီလို၀တ္ေက်တန္းေက်လုပ္ရတဲ့ေမြးေန႔ေတြကို ၿငီးေငြ႔လွပါၿပီ။ သူမ်ားေမြးေန႔ေတြကိုေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ႀကိဳက္ေျပာင္းလဲပိုင္ခြင့္မ႐ွိလို႔ ကၽြန္မေမြးေန႔ေတြကိုေတာ့ ႀကိဳးစားခ်င္ခဲ့ပါတယ္။ ၀တ္ေက်တန္းေက် မုန္႔ေကၽြးရမွာစိုးလြန္းလို႔ ဘာေမြးေန႔လက္ေဆာင္ကိုမွ မယူခ်င္ခဲ့ပါဘူး။ လက္ေဆာင္ဆိုတာကလည္း လက္ခံတဲ့သူေရာ၊ ေပးရတဲ့သူအတြက္ပါ တခါတေလ ၀န္ေလးလြန္းပါတယ္။ တန္ဖိုးျဖတ္လို႔ရတဲ့ လက္ေဆာင္ေတြထက္ သတိရမႈတစ္ခုကို တနည္းနည္းနဲ႔ ေဖာ္ျပႏိိုင္ရင္ ပိုၿပီးေႏြးေထြးတယ္လို႔ယူဆပါတယ္။

မွတ္မွတ္ရရ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ေမြးေန႔ေတြကေတာ့ 2003ခုႏွစ္၊ အသက္(18)ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔၊ 2004ခုႏွစ္၊ အသက္(19)ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔။ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႔ အေပ်ာ္႐ႊင္ဆံုး၊ အခ်မ္းေျမ့ဆံုးကာလေတြမွာ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ေမြးေန႔ေတြမို႔လို႔လားပဲလားမသိပါ။ Surprise ေတြအမ်ားႀကီးရခဲ့တဲ့ေမြးေန႔ႏွစ္ခုျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ 2005ခုႏွစ္၊ အသက္(20)ကေတာ့ သာမန္အေနအထား၊ 2006ကေတာ့ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္၊ 2007မွာေတာ့ ဘာသိဘာသာနဲ႔ေက်ာ္လြန္ခဲ့ၿပီ။

ေနာက္ထပ္ေမြးေန႔ေတြမွာ ကၽြန္မ႐ွိေစခ်င္တဲ့ သူေတြနဲ႔ပဲ ကၽြန္မေမြးေန႔ေတြကိုျဖတ္သန္းဖို႔စိတ္ကူး႐ွိပါတယ္။ ၀တ္ေက်တန္းေက်နဲ႔ လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြအားလံုးကိုထားခဲ့ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။ ႐ွိေစခ်င္တဲ့သူေတြ အနားမွာ႐ွိေနမေပးႏိုင္ရင္လည္း မ႐ွိတဲ့အတိုင္းေနပါ့မယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူေတြဆီက ကၽြန္မလိုခ်င္တဲ့ လက္ေဆာင္က အခ်ိန္ပါ။ ကၽြန္မေမြးေန႔မွာ ကၽြန္မနားမွာ႐ွိေနၿပီး၊ ကၽြန္မလုပ္ခ်င္တာေတြ လိုက္လုပ္ေပးဖို႔ သူတို႔ရဲ႔ အခ်ိန္တစ္ရက္ပါ။

ကၽြန္မလိုခ်င္ရင္ သူမ်ားလည္းလိုခ်င္ေနမလားဆိုၿပီး၊ လုပ္ေလ့လုပ္ထ႐ွိတဲ့ ထံုးစံအတိုင္း အားလံုးေသာကၽြန္မရဲ႔ အေပါင္းအသင္းမိတ္ေဆြမ်ားရဲ႔ ေမြးေန႔မွာလည္း ကၽြန္မရဲ႔ တေန႔စာအခ်ိန္ကို ေပးဖို႔စိတ္ကူး႐ွိပါတယ္။ ေမြးေန႔မွာ ကၽြန္မကိုအနားမွာ႐ွိေစခ်င္တဲ့သူမ်ား႐ွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ေပါ့။ အခ်ိန္တစ္ရက္အတြက္ ကၽြန္မကိုႀကိဳတင္ဆက္သြယ္ပါ။ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားေပးပါ့မယ္။ ။

3 comments:

Ngu Wah said...

hay!
d u really pay your time?
Btw, D u reamember my birthday? I want to celebrate my birthday with u.
and i want to tell u my feelings .
Can I?

Ngu Wah said...

hay!
d u really pay your time?
Btw, D u reamember my birthday? I want to celebrate my birthday with u.
and i want to tell u my feelings .
Can I?

Ngu Wah said...

hay!
d u really pay your time?
Btw, D u reamember my birthday? I want to celebrate my birthday with u.
and i want to tell u my feelings .
Can I?