January 05, 2009

For my dear

သူမကို စတင္သိတာကေတာ့ အထက္တန္းေက်ာင္းမွာ ကတည္းကပါ။ စာေတာ္လြန္းေသာ၊
ေအးေဆးလြန္္းေသာ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္အျဖစ္။

အထက္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀မွာေတာ့ သိတယ္ဆိုရံုထက္ မပိုခဲ့မိဘူး။ ကၽြန္မလို
အျငိမ္မေနႏိုင္ေသာသူနဲ႔ သူမလို ေအးေဆးေသာသူဟာ သူငယ္ခ်င္းမျဖစ္လာတာေတာ့
သိပ္မဆန္းလွပါဘူး။

အထက္တန္းအၿပီး ကြန္ျပဴတာေကာလိပ္ကို တက္ေတာ့ သူမနဲ႔ ကၽြန္မျပန္ဆံုတယ္။
(ကြန္ျပဴတာမွာ ကၽြန္မတို႔အထက္တန္းေက်ာင္းက ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ျပန္ဆံုပါတယ္။) မွတ္မွတ္ရရ မွတ္မိတာက သူမ roll number က
ကၽြန္မထက္ ေနာက္ေရာက္ေနလို႔ အရမ္းအံ့ၾသခဲ့ရတာပါပဲ။ အဲဒီေနာက္လည္း
ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မထံုးစံအတိုင္း သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း အမ်ားၾကီးထပ္ရတယ္။
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ပဲ ကၽြန္မရဲ႕ ေန႔ရက္ေတြကို ျဖတ္သန္းတာပါပဲ။
မထူးဆန္းလွစြာပဲ သူမဟာလည္း ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္။
အစပိုင္းမွာ
သိပ္ေအးစက္လြန္းတဲ့ သူမကိုသာမန္သူငယ္ခ်င္းထက္ မပိုခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္
တစထက္တစ သူမဟာ ကၽြန္မဘ၀ထဲ ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။

သူမရဲ႕ ထက္ျမက္တဲ့ဥာဏ္ရည္၊ တည္ျငိမ္မႈ၊ ထိန္းသိမ္းႏို္င္မႈ စတာေတြက
ကၽြန္မရဲ႕ အားက်တဲ့သူတစ္ေယာက္ေနရာကို သူမကို ေရာက္ေစခဲ့တယ္။ သူမရဲ႕
ေအးစက္စက္မ်က္ႏွာက ေႏြးေထြးမႈကိုလည္း ကၽြန္မရွာေဖြႏိုင္ခဲ့တယ္။
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ခပ္ပူပူကၽြန္မနဲ႔ ေအးစက္စက္သူမဟာ
အတြဲအစပ္မမိလွစြာပဲ နီးကပ္လာခဲ့တယ္။ ကၽြန္မအတြက္ သူမဟာ
တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့ၿပီး၊ သူမအတြက္လည္း
ကၽြန္မဟာ တစံုတခုေသာ အတိုင္းအတာအထိ သူ႔ဘ၀ထဲ ရွိေနမယ္ဆိုတာ ေသခ်ာခဲ့ပါတယ္။

သူမကို အားအက်မိဆံုးအခ်က္က ဘယ္ေတာ့မွ စကားမရႈပ္တတ္တာပဲ။ သိပ္လံုပါတယ္။
မေျပာပါနဲ႔ ေျပာထားစရာမလိုပါဘူး။ သူမဘာသာ ထိန္းသိမ္းထားမွာပါ။
ကၽြန္မကေတာ့ အၿမဲတမ္းၾကိဳးစားေပမယ့္ တခါတခါ မရတတ္ဘူးေလ။)
ေနာက္တစ္ခ်က္က ကၽြန္မယံုၾကည္မႈေတြကို သူမဆီက ျပန္ျပန္ရတတ္တာပါပဲ။
တခါတခါကၽြန္မရဲ႕ ေကာင္းတဲ့အခ်က္ေတြကို ကၽြန္မဘာသာ
ျပန္ေမ့ေနတတ္တဲ့အခါမ်ိဳးမွာ သူမေၾကာင့္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ
ယံုၾကည္မႈေတြျပန္ရတတ္ပါတယ္။
တခါတခါက်ရင္လည္း သူမလို ေအးေအးေဆးေဆး ေနတတ္ခ်င္တယ္။
၀န္ခံစရာတခုရွိေသးတယ္။ အရင္က သိပ္ေအးပါတယ္ဆိုတဲ့သူမဟာ
ကၽြန္မအနားေရာက္လာေတာ့ အထိုက္အေလ်ာက္ ခပ္ေလာင္ေလာင္စရိုက္တခ်ိဳ႔
ကူးစက္မိေကာင္းမိႏိုင္ပါတယ္။ (သူမကုိ သူမ်ားေတြက သြက္လာတယ္လို႔
ေျပာတိုင္း ကၽြန္မခံစားမိတာပါ။) အဲဒါကို တခါတေလ ေကာင္းတယ္လို႔ ထင္မိၿပီး
တခါတေလေတာ့လည္း အားနာမိပါတယ္။

ဒီေန႔ကေတာ့ သူမရဲ႕ ၂၄ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔ပါ။ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္
ကၽြန္မတို႔ ေ၀းကြာေနရာကေန တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ သူမေမြးေန႔မွာ ကၽြန္မတို႔
ႏွစ္ေယာက္ေတြ႔ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ထူးထူးျခားျခား ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပးစရာေတာ့
မရွိဘူး။ အရင္သူမေမြးေန႔ေတြတံုးက ဆိုရင္ ကၽြန္မၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ ထားတာေတြ
ရွိခဲ့တယ္။ ဒီႏွစ္မွာေတာ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္
ဘာမွမလုပ္ထားႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ဘယ္ေလာက္အထိလဲ ဆိုရင္ အၿမဲ သတိရေနက်
သူမေမြးေန႔ကိုေတာင္ ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့တဲ့အထိပါပဲ။ ကိုယ္ကိုကိုယ္စိတ္ဆိုးရင္း
စိတ္မေကာင္းလည္း ျဖစ္ရတယ္။

ဒီညေနေတြ႔က်ရင္ သူမကို ေျပာစရာ စကားတခ်ိဳ႕ အျပင္ ကၽြန္မမွာ
ဘာမွပါႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီ post ေလးကိုလည္း သူမဖတ္ႏိုင္ဖို႔
မေသခ်ာပါဘူး။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ သူမအတြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္တခု
အျဖစ္သတ္မွတ္ထားပါတယ္။

Wai Wai, Happy Birthday and Many happy returns of the day.

No comments: