December 30, 2008

ေစာင့္ဆိုင္းျခင္း

အဲဒီေန႔က မွတ္မွတ္ရရ တကယ့္ကို သာယာတဲ့ ရာသီဥတုပါ။

အဲဒီေန႔က ကၽြန္မတို႔အတန္းရဲ႔Ferryကလည္း ထံုးစံအတိုင္း သူမ်ားFerryထက္ ေနာက္က်ၿပီးလာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း ပံုမွန္အတိုင္း ေက်ာင္းတက္တယ္။ အားလံုးလည္း ပံုမွန္အတိုင္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ပါပဲ။ Ferry ကားကလည္း ေမာ္လၿမိဳင္ ကြန္ပ်ဴတာေကာလိပ္၀င္းထဲကို ပံုမွန္အတိုင္း ခပ္ျဖည္းျဖည္း၀င္လာတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ဒုတိယႏွစ္ စာသင္ခန္းေရွ႔မွာ ပံုမွန္အတိုင္းရပ္တယ္။ ပံုမွန္အတိုင္း ကားေပၚကေန ခုန္ေပါက္ဆင္းၾကတယ္။ ေဟာ မုဒံုဘက္ကလာတဲ့ ေက်ာင္းကားလည္း ေရာက္ေနၿပီ။ ဒါဆို အတန္းထဲမွာ မုဒံုနဲ႔ဖားေအာက္က ေက်ာင္းသားေတြေရာက္ေနတာ ေသခ်ာၿပီ။

ကၽြန္မအတန္းထဲကို လွမ္းအ၀င္ "ဂ်က္ ခဏေလာက္" တဲ့။ အိုေက။ လြယ္အိတ္သြားထားဦးမယ္။ ျပန္ထြက္လာမယ္။ ဒီေန႔ပထမဆံုးအတန္းခ်ိန္က Teacherၾကီး အခ်ိန္ပါ။ ထံုးစံအတိုင္း Teacherၾကီးက ေနာက္က်မွာ ေသခ်ာပါတယ္။ အတန္းထဲမွာေတာ့ ထမင္းစားတဲ့သူနဲ႔ စကားေျပာတဲ့သူနဲ႔ ထံုးစံအတိုင္း လႈပ္လႈပ္ရွားရွားပါ။ ဟိုဘက္အေဆာင္ေရာ၊ ဒီဘက္အေဆာင္ေရာ စာသင္ေနၾကၿပီ။ ေကာ္ရစ္ဒါေတြေရာ၊ လမ္းမွာေရာ ေက်ာင္းသားေတြမရွိေတာ့ပါ။

ကၽြန္မတို႔ အတန္းရဲ႔ ေကာ္ရစ္ဒါေထာင့္ခ်ိဳးကို လာခဲ့ပါတယ္။ သူ႔မ်က္ႏွာကလည္း ထံုးစံအတိုင္း ခပ္ပုပ္ပုပ္နဲ႔ပါ။ ကၽြန္မစိတ္ကလည္း ထံုးစံအတိုင္း ခပ္ျမဴးျမဴးနဲ႔ ခပ္ရွင္းရွင္းပါပဲ။ "ဂ်က္ ငါသြားရေတာ့မယ္" သူ႔ထံုးစံအတိုင္း ခပ္ျပတ္ျပတ္ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္မထံုးစံအတိုင္း သူဘာေျပာမွန္းနားမလည္ပါဘူး။ "ငါ့ကို နင္ 10ႏွစ္ ေစာင့္မလား။ ေနာက္ 10ႏွစ္က်ရင္ ငါျပန္လာခဲ့မယ္။"  ဒီတခါေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာ အေနအထားအရေရာ ေလသံအရပါ ကၽြန္မနည္းနည္း လန္႔သြားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲလို႔ သူ႔ကိုျပန္ေမးၾကည့္ျဖစ္ခဲ့မွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ဘုရားေရ သူ႔မ်က္လံုးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြမ်ားလား။ "နင္ ငါ့ကို ေစာင့္ႏိုင္လား"တဲ့။ ကၽြန္မ ေခါင္းသာခါလိုက္မိပါတယ္။ သူ ကၽြန္မကို ေသေသခ်ာခ်ာစိုက္ၾကည့္ေနတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ "မေစာင့္ႏိုင္တာလား။ မေစာင့္ခ်င္တာလား။" ။ ဒီတခါလည္း ကၽြန္မေခါင္းခါလိုက္မိျပန္ပါတယ္။ သူ ကၽြန္မကို မၾကည့္ေတာ့ပါဘူး။ ေကာ္ရစ္ဒါရဲ႔ လက္ရန္းကိုသာ မမွိတ္မသုန္ၾကည့္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မကသာ သူ႔ကို ၾကည့္ေနခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ အတန္း၀င္ဖို႔ Teacherၾကီးလာေနတာကို လွမ္းျမင္ရပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း အတန္းထဲ ျပန္၀င္လာၿပီး၊ သူကေတာ့ Teacherၾကီးဆီသြားၿပီး တခုခု ေျပာေနတာ ေတြ႔ပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း ထံုးစံအတိုင္း အတန္းခ်ိန္ေတြတစ္ခ်ိန္ၿပီးတစ္ခ်ိန္တက္တယ္။ ထံုးစံအတိုင္း အိမ္ျပန္ေရာက္တယ္။ အရာအားလံုးဟာ ထံုးစံအတိုင္းပါပဲ။

 

အဲဒီေနာက္ပိုင္းေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ရက္ေတြတစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္လြန္တယ္။ လေတြတစ္လၿပီးတစ္လေျပာင္းတယ္။ ႏွစ္ေတြကိုပါေခၚၿပီး ကၽြန္မလည္း အသက္ေတြ တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္ၾကီးလာခဲ့ပါတယ္။ သူေျပာတဲ့ ေစာင့္ဆိုင္းျခင္းဆိုတဲ့ အရာကိုေတာ့ ခုထိနားမလည္ခဲ့ပါဘူး။

No comments: